Една од најбараните топ 3 професии во моментов – дигитален маркетинг, исто така наречен онлајн маркетинг, е промоција на брендови за поврзување со потенцијални клиенти користејќи интернет и други форми на дигитална комуникација. Ова ги вклучува не само е-поштата , социјалните медиуми и рекламирањето базирано на веб, туку и текстуалните и мултимедијалните пораки како маркетинг канал.
Во суштина, ако маркетинг кампања вклучува дигитална комуникација, тоа е дигитален маркетинг.
Како маркетер, важно е да ги искористите предностите на дигиталниот свет со присуство на онлајн рекламирање, преку градење бренд, обезбедување одлично искуство на клиентите кое исто така носи повеќе потенцијални клиенти и повеќе, со дигитална стратегија.
Маркетингот на социјалните мрежи значи поттикнување на сообраќајот и свесноста за брендот преку вклучување на луѓето во дискусија онлајн. Најпопуларните платформи за маркетинг на социјалните медиуми се Фејсбук , Твитер и Инстаграм , а LinkedIn и YouTube не се далеку зад нив.
Бидејќи маркетингот на социјалните медиуми вклучува активно учество на публиката, тој стана популарен начин за привлекување внимание .
Зошто токму дигиталниот маркетинг?
- Широк географски дофат
Кога објавувате реклама на интернет, луѓето можат да ја видат без разлика каде се наоѓаат.
- Ефикасност на трошоците
Дигиталниот маркетинг не само што допира до поширока публика од традиционалниот маркетинг, туку носи и пониски трошоци.
- Измерливи резултати
За да знаете дали вашата маркетинг стратегија функционира, треба да откриете колку клиенти привлекува и колку приходи на крајот носи.
- Повеќе врска со клиентите
Дигиталниот маркетинг ви овозможува да комуницирате со вашите клиенти во реално време. Уште поважно, им дозволува да комуницираат со вас.
- Лесни и удобни конверзии
Дигиталниот маркетинг им овозможува на вашите клиенти да преземат акција веднаш по прегледувањето на вашата реклама или содржина.
Дигиталниот маркетинг создава раст
Дигиталниот маркетинг треба да биде еден од примарните фокуси на севкупната маркетинг стратегија на речиси секој бизнис. Никогаш досега немало начин да останете во таков постојан контакт со вашите клиенти и ништо друго не го нуди нивото на персонализација што може да го обезбедат дигиталните податоци. . Колку повеќе ги прифаќате можностите за дигитален маркетинг, толку повеќе ќе можете да го реализирате потенцијалот за раст на вашата компанија.
Доколку сеуште размислувате дали дигиталниот маркетинг да биде ваша идна професија, не се двоумете повеќе. Повелете во ОСУ „Јовче Тесличков“ и почнете да се подготвувате за една од најпрофитабилните професии на иднината.